Atunci când lucrezi într-un colectiv mai mare de persoane, apar și diferite inconveniente sau lucruri de care poți fi deranjat.
Fiecare persoană are anumite obiceiuri, pe care le face la locul de muncă și care, probabil, nu sunt pe placul tuturor colegilor. Acest lucru este și normal, dacă este să iei în considerare faptul că lucrezi cu oameni diferiți, care au propriul lor ritm de muncă sau își găsesc motivația și inspirația în alte moduri față de tine sau orice alt coleg.
Pe unele persoane le deranjează dezordinea, altor oameni nu le plac întârzierile, fie că e vorba de punctualitatea la locul de muncă sau de respectarea unui deadline. Sunt persoane pe care le deranjează zgomotul, indiferent că este făcut de cineva care vorbește la telefon, de apăsarea repetată a pixului sau de bătutul necontrolat cu degetul în birou.
Un studiu, făcut în urmă cu câțiva în Marea Britanie, a încercat să identifice cele mai enervante lucruri pe care le fac colegii de birou.
Pentru a face acest lucru, în cadrul cercetării, 2.500 de oameni din Marea Britanie au fost rugați să nominalizeze 10 cele mai enervante obiceiuri ale colegilor de la birou.
Rezultatele studiului au arătat că 57% dintre aceștia au nominalizat mâncatul la birou ca fiind cea mai enervantă. Mai mult, 26% dintre cei care au ales acest obicei au spus că sunt și deranjați de mirosul alimentelor consumate de către colegi.
Rezultatele s-au dovedit surprinzătoare pentru cercetători, care s-au declarat surprinși de faptul că obiceiurile legate de mâncare au prioritate față de cele legate de întârzieri sau de vorbitul prea tare.
Iată care sunt obiceiurile cele mai enervante de la birou, conform cercetării:
Mâncatul zgomotos
Colegii dezordonați
Nespălatul pe mâini/corp
Mâncarea mirositoare
Întârzierea
Neascultarea
Colegii care întrerup discuțiile
Apăsarea zgomotoasă și repetată a pixurilor
Telefoanele personale
Lamentările legate de problemele de sănătate
Pe tine ce obiceiuri de la locul de muncă te deranjează?