Search
Generic filters
Exact matches only

Cum poți trata durerile de spate

Durerile de spate. Ne confruntăm zilnic cu ele. După multele ore petrecute pe scaun la birou, stând în picioare sau realizând activitățile zilnice, ne confruntăm cu durerea de spate.

Ați dori să le tratați cât mai repede, însă nu știți ce soluții să adoptați? Noi vă oferim câteva soluții:

  • Apelați la moderație – evitați să stați o perioadă îndelungată pe scaun, în picioare și luați o pauză la anumite intervale de timp. Coloana verebrală suportă în fiecare zi greutatea corpului nostru, fiind supusă la presiune. Așadar, la 2-3 ore încercați să luați o pauză de 5 minute pentru a vă relaxa spatele.
  • Stați drept – Fiți atenți la postura pe care o aveți. Dacă constatați că postura voastră nu este cea corespunzătoare, încercați să o corectați ținând umerii și spatele drept.
  • Stați corect pe scaun – coloana este supusă la presiune fie că stați jos, sau în picioare. Așadar, evitați exercitarea unei presiuni suplimentare asupra coloanei dumneavoastră. Păstrați-vă capul și spatele drept atunci când stați pe scaun.
  • Reduceți din greutatea genții – această regulă vizează în special femeile. Evitați transportarea numeroaselor lucruri inutile. Amintiți-vă că greutatea genții, poate să producă efecte nocive asupra coloanei vertebrale.
  • Purtați un rucsac – rucsacul transferă greutatea în zona de sus a spatelui, unde mușchii sunt mult mai puternici și mai dezvoltați. Așadar, este mult mai benefic pentru sănătatea dumneavoastră, decât o geantă.
  • Aveți grijă la greutatea dumneavoastră – kilogramele în plus pot să provoace multe neplăceri. O greutate care depășește cu mult indicele de greutate normală, va exercita mult mai multă presiune asupra spatelui.
  • Faceți sport – sportul reprezintă cea mai bună alegere pentru sănătatea dumneavoastră. Sportul păstrează mușchii spatelui într-o formă bună, îi dezvoltă și îi face mult mai puternici.
  • Mișcați-vă, ridicați și transportați corespunzător – pentru a evita provocarea unor efecte nocive asupra spatelui dumneavoastră, fiți precauți la greutățile pe care le transportați sau le ridicați. Încercați să îndoiți genunchii atunci când vă aplecați să ridicați un anumit obiect, pentru a evita presiunea asupra spatelui.
  • Renunțați la fumat – fumătorii au un risc mai mare de a dezvolta dureri de spate, fiindcă nicotina obstrucționează circulația sângelui la nivelul discurilor intervertebrale.

foto

Newsletter

Bună Dimineața, săptămânal pe email

*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *