logo
Generic filters
Exact matches only

4 idei de sandwich-uri sănătoase și ușor de preparat

Sandwich-urile sunt printre cele mai comune tipuri de mâncare pe care le preparăm, dar nu întodeauna sunt folosite cele mai bune sau sănătoase ingrediente. Acestea pot fi preparate imediat și se pot consuma rapid în pauzele scurte de la muncă, fiind foarte consistente.

Acest preparat a fost inventat în Marea Britanie, fiind considerat unul dintre cele mai importante contribuții în gastronomia internațională. Foarte repede a ajuns celebru în toată lumea, fiind una dintre cele mai consumate gustări. Acesta se poate servi simplu sau fiind făcut la toaster, care face ca sandwich-ul să fie mai interesant și mai diferit decât cele clasice.

Am pregătit 5 idei de preparare a sandwich-ului pentru a vă oferi mai multă inspirație pentru o gustare sățioasă perfectă pentru oricine. Se poate folosi orice tip de pâine, după preferințele fiecăruia, dar este recomandată pâinea integrală, fiind cunoscut faptul că este mai sănătoasă. Fiecare sandwich se prepară sub forma clasică. Mai exact, se unge o pastă pe feliile de pâine, iar apoi se adaugă ingredientele mai solide.

1. Sandwich cu humus 

Ingrediente 

  1. 2 felii de pâine
  2. Humus
  3. Castravete
  4. 1 roșie
  5. Ulei pentru uns

 

Acesta este un sandwich mai interesant decât cele clasice, având ingrediente cu foarte mulți nutrienți și vitamine. Humusul este considerat un aliment cu foarte multe beneficii, iar acesta ajută la digestie și reduce colesterolul, dar ajută și la întărirea oaselor. Este un aliment foarte gustos și de aceea este recomandat a fi consumat cât mai des posibil.

2. Grilled Cheese 

Ingrediente 

  1. Pâine
  2. Muștar
  3. Cașcaval

 

Acest gen de sandwich se găsește în meniurile a multor restaurante, fiind un preparat foarte îndrăgit. Se unge pâinea cu muștar, iar apoi se pun feliile de cașcaval. Mai apoi, se pune sandwich-ul în toaster sau se pregătește într-o tigaie pe aragaz, la foc mic, pâinea fiind unsă cu foarte puțin ulei. Cașcavalul se topește, iar acest lucru face ca sandwich-ul să fie foarte gustos și preferat de foarte multe persoane.

3. Sandwich club cu ton și avocado 

Ingrediente 

  1. Avocado
  2. 1 cutie cu ton
  3. Castravete
  4. Roșii

 

Acesta este un sandwich foarte delicios cu foarte multe proteine și care este și foarte consistent. Se face o pastă de avocado, care se prepară foarte ușor. Acesta se curăță, iar apoi se pisează cu o furculiță pentru a ieși o pastă cremoasă. Se pot adăuga și bucăți de roșii sau alte legume pe care le preferați. După ce se face pasta și se unge pe pâine, se pune tonul, acesta fiind pasul final în realizarea acestui sandwich.

4. Sandwich cu somon 

Ingrediente 

  1. Somon fără piele
  2. Iaurt grecesc
  3. Salată verde
  4. Roșii

 

Somonul este considerat un aliment foarte gustos și care are foarte multe vitamine benefice omului. Acest sandwich se face ca unul clasic, fiind unsă pâine cu iaurtul grecesc, iar mai apoi se pun peste pâine ingredientele mai solide.

Sandwich

Cu siguranță aceste rețete vă vor inspira pentru prepararea unor gustări sățioase și foarte sănătoase, perfecte pentru diminețile în care vă grăbiți. Sandwich-urile pot fi preparate cu foarte multe ingrediente diferite, existând o multitudine de idei de preparate de acest fel.

Puteți încerca și alte 3 idei de mic dejun rapid și sănătos!

 

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Recomandări

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *