Search
Generic filters
Exact matches only

5 rețete de smoothie pentru primăvară

Smoothie-urile câștigă tot mai multă faimă în rândul băuturilor sănătoase, iar rețetele devin din ce în ce mai interesante și mai neobișnuite. Deși majoritatea fructelor și legumelor pot fi congelate sau pot fi procurate pe parcursul întregului an, uneori este mai bine să te bucuri de fructele și legumele de sezon, atunci când acestea sunt proaspete. În acest sens, îți ofer 5 rețete de smoothie care se folosesc de ingrediente sezoniere, dar și alimente care sunt disponibile pe parcursul întregului an.

Smoothie detox verde

smoothie-verde_65437778

Sursă foto: © Petr Goskov

După ce iarna am consumat multe alimente nepotrivite sau mai grele pentru organism, acum e timpul să ne pregătim pentru vară, începând să consumăm alimente mai sănătoase și mai ușoare. Pentru această băutură, adaugă în blender ceai verde, alături de o varietate de verdețuri precum spanac sau varză kale (varianta baby), castravete, ananas, sucul de la o lămâie, o jumătate de avocado și puțin ghimbir ras, apoi mixează-le pe toate la un loc.

Smoothie cu mango și căpșuni

strawberry-banana-mango-lava-flow-1-15

Sursă foto: © A beautiful plate

Acest smoothie are un aspect interesant, pentru că există un contrast de culori și forme care pot fi asemănate cu florile care își deschid petalele primăvara. Pune în blender câteva căpșuni congelate, pe care să le transformi într-un piure fin. Odată ce ai făcut asta, mută piureul de căpșuni în paharul în care vei servi smoothie-ul, curăță vasul blenderului și începe pregătirea smoothie-ului cu mango. Pentru a-l face, adaugă în blender lapte vegetal (de cocos sau migdale), iaurt grecesc, banană, mango (congelat sau proaspăt) și puțin extract de vanilie. După ce ai obținut un amestec cremos, toarnă-l peste piureul de căpșuni și lasă-le să se îmbine de la sine.

Smoothie cu citrice și cocos

smoothie-cu-cocos-si-portocale_66500345

Sursă foto: © Istetiana

Pentru această băutură trebuie să amesteci iaurt (de cocos sau simplu) alături de apă de cocos, o portocală, o portocală roșie, un grapefruit roșu (toate citricele trebuie curățate de coajă, pieliță și eventuali sâmburi), puțin ghimbir proaspăt, puțină miere sau sirop de arțar (dacă preferi să fie dulce), o jumătate de linguriță de turmeric măcinat, câteva semințe de chia și puțin polen de albine. Mixează-le pe toate în blender și vei obține o băutură ușoară și delicioasă, care să te răcorească.

Smoothie cu spanac și căpșuni

smoothie-cu-spanac-si-capsuni_55283614

Sursă foto: © Anastasiia Vorontsova

Spanacul e vedetă în acest sezon și nu trebuie să îl ratezi! Ca să te bucuri de toate vitaminele pe care și le oferă, pune în blender o mână sănătoasă de frunze de spanac (spălat), alături de o banană congelată, o jumătate de măr și puțin lapte de migdale. Mixează totul și toarnă amestecul într-un pahar. Limpezește vasul blenderului și mixează la un loc o banană congelată, câteva căpșuni congelate și lapte de migdale. Toarnă amestecul peste sucul verde, pentru o băutură delicioasă, care oferă și un joc de culori.

Smoothie cu mango, portocale și căpșuni

smoothie-cu-morcov-capsuni_65861781

Sursă foto: © Iuliia Nedrygailova

O altă variantă de smoothie cu mango și căpșuni pe care ți-o propun, are un gust ceva mai răcoros decât anteriorul, datorită portocalei. Pentru acesta trebuie să adaugi în blender mango tăiat în cubulețe (proaspăt sau congelat), căpșuni (proaspete sau congelate), o portocală (curățată de coajă, pieliță și eventuali sâmburi), un morcov (spălat și curățat) și apă de cocos. Amestecă totul și savurează acest smoothie care îți oferă vitaminele esențiale pentru ca pielea ta să fie luminoasă.

Newsletter

Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi

*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *