Search
Generic filters
Exact matches only

Ce să nu mănânci la primul mic dejun din Noul An

Sperăm că sărbătoarea Crăciunului a trecut fără probleme de sănătate pentru majoritatea dintre noi, însă după cum bine știm mai avem un hop de trecut. Perioada iernii e plină de excese de orice fel, mai ales că, de obicei, avem destul de multe zile libere.

Mâncarea este delicioasă și din abundență, băutura bună este la tot pasul, așadar este extrem de probabil că ne vom permite cam multe în această perioadă, așadar ar fi bine să fim un pic atenți la unele lucruri.

Micul dejun este extrem de important, mai ales după o noapte de pomină. Sănătatea noastră poate avea de suferit dacă nu vom mânca ceea ce trebuie, atunci când trebuie.

Mâncarea grasă și rece nu ar trebui să apară în farfuria noastră cel puțin în prima dimineață a Noului An. Pe lângă faptul că ne va afecta digestia, vom avea parte și de câteva zeci sau chiar sute de calorii în plus.

Probabil una dintre rezoluțiile pentru anul viitor s-a referit la scăderea în greutate, așadar ar fi bine să nu uităm acest lucru și să începem anul cu dreptul din acest punct de vedere.

Ai grijă să nu mai bei alcool pentru că te vei ameți foarte repede și te vei simți rău mai mult timp. Principiul popular „Cui pe cui se scoate” nu funcționează și mai mult rău face. Organismul nostru are nevoie de o pauză pentru a-și reveni după o noapte de excese și fără somn.

Nu este nevoie să îți supui creierul, ficatul și restul corpului tău la noi presiuni. Consumă apă sau ceai și totul va fi bine.

Renunță la prăjeli și caută să mănânci alimente cât mai puțin procesate pentru a evita eventualele substanțe chimice nocive care se regăsesc în astfel de produse. Corpul tău este slăbit și nu este în cea mai bună stare de funcționare deci nu ar fi bine să îl mai forțezi și tu. Din această cauză este posibil ca să ai parte de reacții adverse și de stări accentuate de rău din cauza unor aditivi sau a altor ingrediente care nu sunt bune pentru sănătatea ta.

Consumă fructe sau legume moderat,  nu exagera foarte mult cu ele, mai ales dacă știi că ai un stomac mai sensibil. O simplă salată de 300-400 grame ar trebui să îți fie îndeajuns pentru a te pune pe picioare.

Prăjiturile foarte dulci, sucurile carbogazoane sau orice alt fel de suc ar trebui să iasă din discuție cât mai repede deoarece vă pot face mai mult rău decât bine

Încearcă să mănânci cât mai natural și cât mai ușor pentru ca Noul An să te prindă în cea mai bună formă.

Citește și despre ce să mâncăm la micul dejun pentru a scăpa de mahmureală.

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *