Search
Generic filters
Exact matches only

Cele mai sănătoase cereale pentru micul dejun

Unii specialiști în nutriție afirmă faptul că un mic dejun format din cereale cu lapte este unul dintre cele mai bune feluri de mâncare pe care le putem consuma de dimineață.

Pe piață există o mulțime de astfel de produse, provenite de la fel și fel de producători. Toți spun că ceea ce vând ei este sănătos și natural, nutritiv și bun pentru oricine. Lucrurile nu stau tocmai așa și o scurtă vizualizare a ingredientelor pe care o pungă de cereale le poate conține ne va face să ne schimbăm radical părerea.

Multe dintre produsele de acest tip conțin cantități enorme de zahăr și sunt de asemenea extrem de procesate. Zahărul predispune la îngrășare, la apariția cariilor, a diabetului sau a bolilor cardiovasculare. Acestea sunt numai o mică parte din efectele nocive ale zahărului asupra organismului.

Cu cât sunt mai colorate cu atât sunt mai nocive. Cerealele expandate nu aduc nici un aport nutritiv, ele sunt sănătoase doar pe hârtie. În procesul de producție își pierd aproape toate proprietățile nutritive, ele fiind pline de arome artificiale și coloranți. Desigur, au și cantități mari de zahăr pentru ca răul pe care îl fac organismului nostru să fie complet.

În ceea ce privește cerealele, se spune că cele integrale sunt cele mai bune. În principiu, ar trebui să ne uităm după un amestec de cereale care de obicei conține ovăz, secară, grâu și orz. Recomandat ar fi să adăugăm și niște amestecuri de nuci și de semințe pentru a completa din punct de vedere nutrițional prima masă a zilei.

De asemenea, trebuie să fim atenți și la fructele pe care le adăugăm în bolul nostru de cereale. Avem trei tipuri de astfel de fructe la care putem apela. Cele mai bune sunt cele naturale pe care le putem adăuga noi la cereale.

De obicei, unele cereale integrale conțin și fructe confiate, care nu sunt tocmai bune pentru noi deoarece conțin și ele mult zahăr. În schimb, putem utiliza fructele deshidratate, dacă nu dorim să folosim fructe aflate în starea lor naturală.

Pentru a beneficia din plin de avantaje oferite de un mic dejun sănătos ar trebui să optăm pentru un amestec de cereale integrale care să conțină semințe, nuci și fructe.

Voi ce fel de cereale consumați la cea mai importantă masă a zilei?

Citește și despre categoriile de alimente recomandate la micul dejun.

Newsletter

Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi

*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *