Search
Generic filters
Exact matches only

Cum să iei un mic dejun sănătos la birou

Viața modernă implică ca toată lumea să fie pe fugă sau într-o constantă lipsă de timp liber. Acest lucru afectează, de cele mai multe ori, și alimentația, iar micul dejun este, cu siguranță, ținta principală. Mă refer la faptul că majoritatea dintre noi avem momente în care nu reușim să servim prima masă a zilei (unii mai des decât alții), iar această acțiune se răsfrânge în nivelul de energie pe care îl avem pe parcursul zilei sau chiar la probleme grave de sănătate. Dacă nu ai timp de micul dejun acasă sau dacă ți se pare o idee mai rezonabilă să îl mănânci la birou, iată cum poți face asta:

Păstrează rezerve la birou

Alimentele care pot fi păstrate la birou sunt excelente pentru zilele în care nu ai timp să mănânci acasă. Printre acestea poți include unt de arahide, batoane de cereale, iaurt de băut (în cazul în care în biroul tău există un frigider) sau pachețele de cereale instant. Acestea sunt folositoare mai ales în cazul în care ți se întâmplă să te trezești mai târziu sau ai întârziat din cauza unor probleme care nu au depins de tine, dar și dacă micul dejun pe care l-ai luat acasă nu a fost suficient de copios.

Asigură-te că ai parte de un mic dejun sățios

Chiar dacă servești micul dejun la birou, trebuie să fii sigur că alegi alimente nutritive, care să îți mențină un nivel optim de energie pe parcursul dimineții. Asta înseamnă că poți opta pentru cereale integrale, ouă (pe care poți să le prepari la microunde), fructe, sau un sandviș copios.

Ai grijă la consumul gustărilor oferite în birou

Încearcă să stai departe de gustările clasice de prin birouri, precum gogoșile sau produsele de patiserie, în special dacă nu ai apucat să consumi nimic altceva în acea zi. Acestea sunt adevărate bombe calorice și nu vor elibera constant energie în corpul tău. Asta înseamnă că după cam două ore, vei deveni somnoros și fără putere de concentrare.

O ultimă alternativă, poate fi comandarea unui meniu de mic dejun la birou, însă aceasta este ceva mai greu de făcut. În cele din urmă însă, este important să ții minte că este mai sănătos să iei un mic dejun pe fugă decât să sari peste micul dejun.

Newsletter

Bună Dimineața, săptămânal pe email

*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *