logo
Search
Generic filters
Exact matches only

Rețete de smoothie cu fructe de sezon

Smoothie-urile sunt băuturi minune! Pot fi consumate ca masă (pot înlocui cu succes micul dejun), ca desert sau ca gustare și de fiecare dată îți asigură un aport generos de vitamine și minerale din fructe. Pentru că vara e anotimpul fructelor, există o diversitate mare de fructe la un preț scăzut, ceea ce e optim pentru un iubitor de smoothie. Așa că scoate-ți blenderul din cutie și hai să încerci una dintre următoarele rețete de smoothie!

Smoothie verde cu mango și pepene

smoothie-verde-cu-mango_47586089

Sursa foto: © Vanillaechoes

Fă-ți o favoare și cumpără mai mult pepene (verde sau galben, pe care-l preferi) și taie-l în cubulețe, apoi pune-l la congelator să înghețe pe o tavă. Când e înghețat în poți transfera într-o pungă și păstra în congelator ca să ai un astfel de smoothie și iarna.

Pune 450 g spanac în blender, împreună cu 450 ml apă de cocos (sau apă normală) și blenduiește-le până devin un amestec omogen. Apoi adaugă 150 g mango și 150 g pepene (verde sau galben, după cum preferi) și mixează din nou. Asigură-te că cel puțin unul din cele două fructe sunt înghețate pentru ca smoothie-ul tău să fie rece la final.

Smoothie cu cocos și piersică

smoothie-cu-piersici_16230726

Sursa foto: © Corinna Gissemann

Începe prin a pune piersicile tăiate și decojite la congelat. Pune-le apoi în blender cu 250 ml lapte de cocos și puțină coajă rasă de lămâie și mixează-le până devin un smoothie delicios. Dacă consistența e prea groasă, mai adaugă apă sau gheață.

Smoothie cu fructe de pădure

smoothie-cu-fructe-de-padure_3943510

Sursa foto: © Isabel Poulin

Fructele de pădure sunt delicioase în smoothie și dacă le congelezi, ai un aliat delicios pe tot parcursul anului.
Pentru două porții de smoothie pune în blender 225 g de fructe de pădure (pot fi o combinație între zmeură, afine, coacăze, căpșuni etc sau doar cele care-ți plac) împreună cu 100 ml lapte, 200 g iaurt cu căpșuni și mixează-le împreună. Dacă vrei să conțină mai multă fibră poți adăuga 25 g de ovăz pentru terci (porridge), iar dacă e prea acrișor poți adăuga 1 sau două linguri de miere.

Smoothie tropical

smoothie-tropical_35618911

Sursa foto: © Kungverylucky

Nimic nu strigă „vară” precum strigă o băutură tropicală! Așa că pune câteva frunze de spanac în blender alături de o jumătate de cană de apă. Mixează-le până se omogenizează, apoi adaugă un mango, un sfert dintr-un ananas și o banană. Mixează din nou și bucură-te de un smoothie tropical delicios. Ca și până acum, dacă vrei ca smoothie-ul tău să fie rece, asigură-te că cel puțin unul dintre fructele folosite e congelat.

Smoothie răcoros cu Kiwi și pepene galben

smoothie-cu-mango-si-kiwi_13297554

Sursa foto: © Eva Gründemann

Pentru a face un smoothie răcoros cu kiwi și pepene galben, combină pepenele cu 1 lingură de zeamă de lămâie, 1 lingură de miere 3 cuburi de gheață și amestecă-le bine. Când s-au omogenizat poți adăuga și kiwi congelat și curățat. Mixează încă o dată cu blenderul și apoi răcorește-te savurându-l

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Recomandări

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *