Search
Generic filters
Exact matches only

Cele mai bune vitamineentru creșterea părului

Stresul, problemele cu glanda tiroidă, anumite infecții fungice de la nivelul scalpului, medicația sau utilizarea anumitor produse cosmetice afectează sănătatea părului. De cele mai multe ori căderea părului este provocata de unii dintre acești factori sau de o combinație a acestora.

Care sunt cele mai bune vitamine pentru părul tău?

Vitamina A – deține un rol important pentru creșterea părului. În plus, îi oferă strălucire și îl face mai puternic. Antioxidanții pe care vitamina A îi conține oferă hidratare părului și îl protejează împotriva uscării. Consumați alimente bogate în vitamina A: cartofi dulci, morcovi, ficat, lapte, spanac, mango etc.

Vitamina B7 – se mai numește și biotină. Din complexul B de vitamine, B7 este cea mai benefică vitamină pentru creșterea părului. Mai mult, repară părul fragil, îi îmbunătățește textura, oferind mai mult volum părului. Vitamina B7 se găsește în ouă, drojdie, banane, nuci, migdale.

Vitamina B12luptă împotriva căderii părului. Ea ajută la absorbția fierului în organism. Persoanele care au deficiență de vitamina B12 au probleme cu căderea părului. Așadar, nu uitați să consumați alimente care conțin vitamina B12: ouă, brânză, lapte, iaurt.

Vitamina C –  ca vitamina B7 și aceasta stimulează creșterea părului. Este cunoscută pentru capacitatea sa de a preveni albirea prematură a părului. Nu uitați să consumați zilnic alimente care conțin vitamina C: lămâi, mandarine, căpșuni, kiwi, legume cu frunze verzi (spanac, varză, broccoli, conopidă), ardei gras, morcov, sparanghel.

Vitamina E – este o altă vitamină esențială în procesul de creștere a părului. Aceasta tratează scalpul uscat sau cu probleme, îl menține sănătos prin stimularea circulației sângelui.

Acidul folic – aproape orice sursă de vitamina B conține acid folic. Îți dorești să ai un păr mai lung într-un timp cât mai scurt? Consumă alimente care conțin acid folic (cereale integrale, fasole, mazăre, linte, avocado, semințe, nuci, conopidă, dar și alimente care conțin vitamina B).

Aceste vitamine sunt doar o parte din gama diversă de vitamine care stimulează creșterea părului și îl protejează. Nu uita să adopți o rutină sănătoasă de îngrijire a părului, respectând anumite reguli simple:

  • Masează scalpul în timplul dușului pentru a stimula circulația sângelui
  • Alege produse de îngrijire cât mai naturale
  • Ai grijă la utilizarea instrumentelor de styling ( placa de păr, ondulator, uscător)

Newsletter

Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi

*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *