Generic filters
Exact matches only
Generic filters
Exact matches only

Facebook și-a îmbunătățit motorul de căutare intern

Facebook a anunțat, la sfârșitul săptămânii trecute, noi îmbunătățiri la motorul său de căutare intern. Este vorba despre lărgirea ariei de căutare a informațiilor, de modalitatea de afișare a sugestiilor și de posibilitatea de căutare a unor discuții publice.

Potrivit reprezentanților Facebook, noile îmbunătățiri ale motorului său intern de căutare au scopul de a ajuta utilizatorii săi să găsească mult mai ușor informațiile pe care le caută, în special cele de actualitate.

Când anumite evenimente se petrec în lume, oamenii se îndreaptă către Facebook pentru a vedea cum reacționează prietenii și cei din familiile lor. Astăzi, am îmbunătățit căutarea pe Facebook pentru ca, pe lângă prieteni și cei din familiile noastre, fiecare utilizator să poată găsi ce spune lumea despre subiectele care-l interesează”, au transmis reprezentanții Facebook, printr-o postare apărută pe blogul oficial al  companiei.

Astfel, conform sursei citate, utilizatorul va regăsi în rezultatele căutării sale nu doar postările prietenilor și celor din familia sa, dar și mesaje publice postate de persoanele care nu fac parte din lista sa de prieteni în cadrul rețelei de socializare.

Când vei căuta informații (n.r. în Facebook), vei găsi cele mai recente și mai relevante postări publice, alături de cele ale prietenilor tău. Rezultatele căutărilor sunt organizate astfel încât să te ajute să elimini informațiile neesențiale si să întelegi ce spun ceilalți despre subiect de actualitate. Poți de asemenea să dai un refresh pentru a vedea ultimele postări publice legate de acel subiect”, apare în postarea de pe blogul Facebook.

[vimeo 143213455 w=500 h=281]

De asemenea, Facebook a anunțat și că utilizatorul va beneficia de acum înainte de un serviciu îmbunătățit în ceea ce privește sugestiile generate în momentul căutării, ceea ce va ajuta utilizatorul să tasteze în fereastra de căutare exact ce îl interesează să găsească.

De acum înainte, atunci când vei tasta în căsuța motorului de căutare, noi îți vom oferi sugestii de căutare personalizate, într-un timp foarte scurt. În momentul în care tastezi, noi vom evidenția lucrurile de actualitate astfel încât tu să poți urmări cele mai populare evenimente în momentul în care acestea se întâmplă”, mai transmit reprezentanții Facebook.

Motorul intern de căutare Facebook fost prezentat pentru prima oară la începutul anului 2013. Spre deosebire de un motor de căutate unul clasic, precum Google Search, Facebook Search oferă posibilitatea utilizatorilor să găsească anumite informații numai în interiorul platformei rețelei de socializare, și nu pe domeniul de internet.

Cristina

Cristina

Cris este o persoană sociabilă, creativă și curioasă să descopere tot timpul lucruri noi. Uneori auto-didactă, îi plac provocările și nu renunță până nu găsește soluții la situațiile cu care se confruntă. Printre hobby-urile ei se numără cititul, excursiile, plimbatul cu bicicleta, bord game-urile, jocurile pe Playstation și vizionarea serialelor preferate. La facultate Cris a studiat jurnalismul, comunicarea mediatică, dar a urmat și cursuri de pedagogie.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *