Search
Generic filters
Exact matches only

Google a mai făcut o achiziție

Compania britanică spider.io, specializată în lupta împotriva pirateriei online, a fost achiziționată de gigantul american Google. 

Sumele de bani pe care le plătesc companiile care postează anunțurile publicitare pe internet se determină în general de numărul de clicuri pe care aceste anunțuri le aduc, ceea ce ar trebui să fie în interesul internauților.

Cu toate acestea, acest sistem este atacat de așa-numiții pirați cibernetici, care declanșează clicuri în masă, automate, generate de calculatoare infectate. Compania britanică spider.io este specializată în detectarea și combaterea unor asemenea practici.

Neal Mohan, unul dintre directorii de publicitate de la Google, a declarat într-un mesaj publicat pe site-ul diviziei publicitare DoubleClick că ”Publicitatea ajută la finanțarea universului digital […] Acest ecosistem nu poate să se dezvolte decât dacă companiile care plasează anunţuri pot să cumpere (spaţii publicitare) în media online, fiind convinşi că anunţurile lor ajung la persoane reale şi că rezultatele pe care le obţin se bazează pe un interes real”, citează Mediafax.

Această tehnologie oferită de spider.io urmează să fie integrată în produsele publicitare fixe și video ale grupului Google, conform declarațiilor lui Neal Mohan.

Prin această achiziție, Google va putea oferi o siguranță sporită pentru companiile care postează astfel de anunțuri publicitare. În plus, va spori fiabilitatea statisticilor sale de frecventare și va putea oferi detalii mai sigure legate de facturile pe care aceste companii trebuie să le achite.

Informațiile despre prețul  achitat de Google pentru această tranzacție nu au fost făcute publice.

Newsletter

Bună Dimineața, săptămânal pe email

*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *