Într-un articol anterior am vorbit despre Google Ads, cum anume a apărut acesta, modificările care au avut loc de-a lungul timpului, dar și despre tipurile de campanii pe care le folosim pentru promovarea unui business.
Articolul de azi vine cu detalii privind importanța campaniilor Ads în atingerea obiectivelor unui business și sfaturi despre ce campanii trebuie să implementezi.
După cum bine știm, campaniile de Google Ads sunt una dintre cele mai eficiente metode de promovare, deoarece aduce pe site vizitatorii pe care îi targetezi.
Principalele elementele ale unei campanii de promovare sunt: cuvinte cheie, grupuri și anunțuri.
Iată o listă cu beneficiile pe care le obții prin implementarea campaniilor de Google Ads:
1. Aloci bugete reduse: tu ești cel care stabilește suma pe care vrei să o investești. Poți începe de la o sumă mai mică, pe care să o optimizezi pe parcurs, în funcție de impactul campaniilor.
2. Plătești doar pentru rezultate: poți opta în cadrul campaniei să plătești doar pentru click-uri (PPC), astfel bugetele rămân optimizate și anunțurile ajung doar la persoanele interesate.
3. Atragi potențialii clienți: cu ajutorul acestui tip de promovare, ajungi exact acolo unde sunt și clienții tăi. În plus, targetezi toate acele persoane care prezintă interes față de produsele sau serviciile tale.
4. Obții o expunere mai mare: datorită numărului mare de tipuri de campanii, poți ajunge la mai multă lume. Fie că optezi pentru campanii de tip search sau display, sau chiar ambele, contribui la creșterea vizibilității mărcii, respectiv a produselor și serviciilor.
5. Măsori rezultatele: indiferent de tipul campaniei pe care vrei să o implementezi, poți să măsori conversiile obținute. Cu ajutorul acestora, poți compara în viitor succesul campaniilor și ai posibilitatea de a le optimiza (inclusiv la nivelul bugetelor).
Acum că am stabilit beneficiile campaniilor de Google Ads, îți prezentăm care sunt cele mai recomandate campanii pe care trebuie să le implementezi:
1. Campanii de Search: ajungi la potențialii tăi clienți la locul și momentul potrivit cu ajutorul anunțurilor text. Ele apar în momentul în care aceștia introduc anumite cuvinte în motoarele de căutare.
2. Campanii de Display: sunt acele bannere care apar pe alte site-uri și care au scopul de a atrage atenția potențialilor clienți. În această situație, rezultatele sunt favorabile deoarece se folosesc mesaje scurte, de impact (dar informative) și imagini reprezentative.
3. Campanii de Remarketing: se adresează doar acelor utilizatori care au fost deja în site și cunosc produsele sau serviciile tale. Cu ajutorul acestui tip de campanie poți crește rata de conversie cu până la 25%.
Începe promovarea business-ului tău cu ajutorul campaniilor de Google Ads.