Search
Generic filters
Exact matches only

Despre Facebook Ads

Rețeaua de socializare Facebook a apărut în 4 februarie 2014, fiind creată de către Mark Zuckerberg, ajutat fiind de câțiva prieteni. La început, scopul acestuia era de a centraliza pozele studenților și informațiile despre ei pe un server, despre care oamenii își dădeau cu părerea, dezvoltându-se până la ceea ce este în prezent, și anume una dintre cele mai mari rețele de socializare din lume.

În România, Facebook a început să fie cunoscut în 2010, având un număr de 500.000 de mii de utilizatori, număr ce a crescut semnificativ în doar un an (2,4 milioane în 2011). În prezent, în România, numărul utilizatorilor depășește 9 milioane (conform facebrands.ro)

Datorită numărului mare de utilizatori zilnici de pe Facebook și a puterii lor din online, au apărut campaniile pe această platformă, care oferă business-urilor mai multe oportunități.

Facebook Ads este un serviciu oferit de Facebook companiilor mari, medii sau mici, și chiar și persoanelor juridice sau fizice care dispun de anumite produse sau servicii. Scopul principal al acestora este de ajuta la creșterea și dezvoltarea business-urilor și îmbunătățirea relațiilor dintre companii și consumatori sau clienți.

Iată o listă cu beneficiile folosirii campaniilor Facebook Ads:

1. Buget redus: Facebook Ads este una dintre cele mai ieftine metode de promovare, rezultatele fiind vizibile chiar și la sume mai mici investite. Poți controla inclusiv suma cheltuită într-o zi sau intervalul de timp în care vrei să ți se afișeze campania.

2. Public targetat: poți promova campaniile în funcție de mai multe criterii, pentru ajunge exact la utilizatorii interesați de produsul sau serviciul tău. Aceste clasificări se fac în funcție de datele demografice, vârsta utilizatorilor, sex, stare civilă, nivel de educație, diferite interese, interacțiuni cu pagina sau prietenii cu persoanele care au interacționat cu pagina ta.

3. Localizare precisă: anunțurile apar în locuri precum news feed, în partea dreaptă a ecranului, pe messenger, în timpul vizualizării unei postări de tip video și chiar în aplicațiile partenerilor.

4. Măsurare exactă: poți face o analiză a unei campanii, pentru a identifica eficiența acesteia (în funcție de modul de desfășurare, obiectivele atinse și bugetul stabilit). De asemenea, poți evalua o postare și în funcție de reacția utilizatorilor prin butoanele pe care le au la dispoziție pentru a-și exprima atitudinea.

Nu mai sta pe gânduri și începe chiar acum să implementezi campanii Facebook Ads, cu siguranță rezultatele o să fie pe măsura așteptărilor!

Citește și: Cum ajută Google Ads la creșterea business-ului tău?

Newsletter

Bună Dimineața, săptămânal pe email

*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *