Elemente de succes într-o strategie de marketing

elemente de succes
via Shutterstock.com

O strategie de marketing bine definită are la bază informații precum misiunea și viziunea companiei, cultura organizațională, analizele și rapoartele privind piața, concurenții și consumatorii. Dacă aceasta este construită pe baza elementelor menționate anterior, ea va conduce spre dezvoltarea business-ului.

Pentru ca strategia de marketing să aibă un real succes, este nevoie să iei în considerare câțiva factori esențiali:

1. Website atractiv: un site poate duce la creșterea conversiilor. Pentru a-ți suplimenta vânzările, trebuie să ai grijă de mai multe elemente, printre care:

  • Aspectul paginilor: prima impresie contează, la fel și în cazului unui site. Indiferent de pagina pe care consumatorul ajunge, aceasta trebuie să fie aerisită, să conțină informații necesare și relevante, astfel încât potențialul client să rămână și să cumpere.
  • Logo: clienții trebuie să știe pe ce site au ajuns, și chiar dacă vizualizează mai multe pagini, logo-ul trebuie să apară pe fiecare dintre acestea pentru a da o siguranță consumatorilor.
  • Bara de search: acesta trebuie să fie vizibilă, deoarece există posibilitatea ca odată ajuns pe site, clientul să mai caute și alte produse/servicii pentru a ajunge acolo unde își dorește.
  • Construcția unei povești: atrage-ți clienții prin storytelling. Creează-ți site-ul în așa fel încât acesta să spună o poveste, astfel rata de conversie va crește semnificativ.

2. Search Engine Optimization (SEO): optimizarea pentru motoarele de căutare are ca scop principal mărirea traficului din site. Cu cât site-ul este mai bine optimizat, calitatea acestuia crește, apărând astfel în primele poziții ale motoarelor de căutare.

3. Content Marketing: în prezent, un accent mare se pune pe conținutul unui site, valoarea acestuia și informațiile transmise trebuind să fie relevante și esențiale pentru fiecare client.

4. Email Marketing: multe business-uri folosesc acest canal de marketing pentru a ajunge la publicul țintă. El reprezintă o legătură mai strânsă între companie și client, deoarece conține informații dedicate unui anumit public țintă cum ar fi: promoții, oferte, bonusuri sau evenimente dedicate acestora.

5. Social Media Marketing: Social Media este un mod ideal de a-ți promova business-ul și de a îți mări numărul clienților. Cu ajutorul acestuia poți crește traficul din site, să aduni lead-uri și să îți transformi urmăritorii în clienți. De asemenea, el facilitează interacțiunea și comunicarea cu consumatorii.

6. PPC (Pay Per Click): campaniile plătite nu fac altceva decât să întărească strategia ta de marketing și să-ți crească vizibilitatea din online. Cu ajutorul acestora targetezi mai ușor publicul țintă și poți să faci remarketing pentru acei clienți care au ajuns pe site-ul tău, dar nu au făcut nicio achiziție. Este una dintre cele mai recomandate strategii, deoarece plătești doar pentru rezultate concrete.

Creează-ți strategia de marketing și atinge-ți obiectivele business.

Vezi care sunt strategiile de marketing.

Comentarii

Please enter your name here
Please enter your comment!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Aflați cum sunt procesate comentariile dumneavoastră.