Generic filters
Exact matches only
Generic filters
Exact matches only
campanii facebook
campanii facebook

Tipuri de campanii pe Facebook

În articolul anterior am vorbit despre beneficiile implementării campaniilor de Facebook Ads, cât de eficiente sunt acestea și cum anume ne ajută să ne îndeplinim obiectivele de business propuse.

Se poate ajunge la atingerea obiectivelor folosind mai multe tipuri de campanii de Facebook Ads, pe care le prezentăm în continuare:

1. Vizibilitate

  • Vizibilitatea mărcii: sunt acele campanii care te ajută să ajungi exact la oamenii care prezintă mai mult interes față de produsele sau serviciile tale.
  • Impact: cu ajutorul acestui tip de campanie ajungi să maximizezi numărul persoanelor care văd anunțul, putând în același timp să selectezi și frecvența cu care acestea vor fi văzute.

2. Considerare

  • Trafic: scopul principal al campaniei de tip trafic este să redirecționeze utilizatorii către o destinație de pe Facebook, de pe site-ul tău sau direct în aplicație. Mai mult trafic înseamnă întotdeauna mai mulți clienți.
  • Interacțiuni: acest tip de campanie poate avea mai multe scopuri, precum interacțiuni cu postări, like-uri la pagină, răspunsuri la evenimente organizate sau obțineri de ofertă.
  • Instalări de aplicație: are ca scop încurajarea utilizatorilor să descarce o aplicație. Dacă business-ul tău dispune de o aplicație, folosirea acestui de tip de campanie va duce de cele mai multe ori la creșterea numărului instalărilor.
  • Vizualizări de clip video: după cum îi spune și numele, acest tip de campanie încurajează consumatorii să vizualizeze video-urile tale.
  • Generare de clienți potențiali: cu ajutorul acestui tip poți colecta informații despre potențialii clienți.
  • Mesaje: încurajează clienții să trimită mai multe mesaje către business-ul tău folosind Messenger.

3. Conversie

  • Conversii: scopul acestora este de a convinge utilizatorii să recurgă la acțiuni importante pentru site-ul tău. Este important de reținut faptul că este nevoie de instalarea pixelului Facebook în site pentru a putea măsura aceste conversii.
  • Vânzări din catalog: acest tip de campanie te ajută să îți prezinți produsele sau serviciile din catalog, în funcție de publicul țintă.
  • Vizite în magazin: se pliază acelor business-uri care dispun și de o locație fizică a afacerii, deoarece acestea au ca scop încurajarea utilizatorilor de a trece pragul magazinului când aceștia se află în apropierea lui. Poți targeta acele persoane interesate de produsele sau serviciile tale și care se află la o anumită distanță, ajutându-i să ajungă în magazin (restaurant, agenție sau alt spațiu).

Află mai multe despre importanța campaniilor pe Facebook și înțelegemai bune cum anume te pot ajuta acestea să-ți atingi obiectivele de business propuse. Întreabă un specialist și convinge-te singur de impactul pe care îl au ele asupra unui brand.

Citește aici mai multe despre facebook ads.

Cover - via Shutterstock.com
Larisa Mureșan

Larisa Mureșan

Continuă să țintești tot mai sus. Cu eleganță și ambiție!

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *