Festivalul Untold și Federația Română de Fotbal (FRF) au lansat vineri, 3 iunie 2016, un parteneriat inedit, denumit „United by music. United by football!”. Tot atunci, cei doi parteneri au lansat și primele „tricouri cântătoare” din istoria fotbalului românesc.
Anunțul a fost făcut de președintele Federației Române de Fotbal (FRF), Răzvan Burleanu. Potrivit inițiatorilor săi, parteneriatul strategic, „United by music. United by football!”, pune bazele unei echipe unită de profesionalism, pasiuni puternice și rolul de promotor al siguranței în cadrul evenimentelor.
„Îmi face o deosebită plăcere să anunț un nou parteneriat! Federația Română de Fotbal va face echipă cu Untold, cel mai bun festival internațional European, distincție pe care a primit-o anul trecut, când a fost numit și “Brandul anului” în România. Altfel spus, cel mai bun festival muzical va face echipă cu cel mai îndrăgit sport. Muzica și sportul au multe lucruri în comun, stârnesc pasiuni nemărginite, încurajează performanța, generează emoție, oferă spectacol și educă publicul tânăr. Personal, vreau să îi felicit pe noii noștri parteneri pentru munca pe care au depus-o, sigur nu le-a fost ușor, pentru obiectivele de succes pe care le-au atins. Este o onoare pentru Federația Română de Fotbal să se alăture celor de la Untold prin acest parteneriat strategic pe care îl lansăm astăzi: «United by music. United by football!», adică «Uniți prin muzică. Uniți prin fotbal!»”, a afirmat Răzvan Burleanu în cadrul evenimentului de lansare a parteneriatului.
Lansarea primelor „tricouri cântătoare”
Cei doi parteneri lansează cel mai inovativ și simplu produs pentru fani și suporteri: primele tricouri cântătoare din istoria fotbalului. Disponibile deja în magazinul online al suporterilor, tricourile cântătoare sunt personalizate cu 5 variante de mesaje și un QR code. O simplă scanare a QR code-ului de pe tricou oferă acces la aplicația de mobil UNTOLD Hai România cu care suporterii pot face gălăgie la meciurile naționalei, alegând din galeria de sunete vuvuzela, toba sau corul de suporteri.
Primele tricouri ale naționalei care cântă și fac gălăgie sunt personalizate cu 5 mesaje ce reprezintă valorile oricărui suporter și fan adevărat: Unstoppable – de neoprit, Unrivaled – fără rival, Untamable – de neîmblânzit, Unafraid – fără teamă, United – împreună. Acestea sunt disponibile la precomandă, iar din 10 iunie în shopul online al Federației Române de
Pe lângă tricourile inovative, parteneriatul dintre UNTOLD și FRF are obiective pe termen lung axate pe publicul activ, tânăr, pasionat de muzică și sport, precum:
- educarea tinerilor prin cultură și sport – educarea tinerilor înspre respectarea efortului și sacrificiul sportivului de performanță;
- susținerea performanței – organizarea de evenimente care să aibă rezonanță la nivel internațional. Susținerea performanțelor echipei naționale și ale festivalului care să aibă rezonanță la nivel internațional;
- informarea și educarea participanților cu privire la siguranța in cadrul evenimentelor publice;
- încurajarea tinerilor spre îmbinarea în mod armonios a pasiunilor, talentului, muncii și perseverenței;
- educarea publicului cu privire la ceea ce reprezintă de fapt costul unui bilet – nu doar acces la un show muzical sau sportiv, ci și susținerea echipei înspre performanță;
- incluziunea socială – promovarea integrării eficiente a persoanelor cu dizabilități fizice sau intelectuale în societate, prin sport și muzică;