Search
Generic filters
Exact matches only

3 greșeli comune pe care le facem dimineața

trezire

Dimineața este momentul perfect în care încercăm să fim mai mult decât o singură persoană, cu probleme zilnice, elementare și de rutină. Îmbinarea călcatului cu realizarea unui mic dejun consistent, machiajul și procesul de alegere a ținutei pentru ziua în curs, totul într-o perioadă de doar 30 până la 60 de minute, cu siguranță este mai ușor de spus decât de făcut. Mai mult decât atât, pe lângă elementele expuse mai sus, intervin și alte mici greșeli pe care le facem fără să ne dăm seama – și astfel, ajungem mai târziu la job, timp în care prindem traficul de vârf, iar energia noastră scade în intensitate. Iată care sunt greșelile pe care trebuie să le eviți dimineața:

  1. Un duș prea fierbinte

Dușul fierbinte într-o dimineață de iarnă este asemănător cu o recompensă, utilă ca să te poți ridica din patul tău cald și să înfrunți frigul de afară, în fiecare zi. Cu toate acestea, un duș prea cald provoacă, în cele din urmă, probleme, mai ales la nivelul pielii. Dacă simți că este uscată, iritată și te mănâncă încontinuu, dușul ar putea fi întocmai problema. Stacy Salob, dermatolog în New York  City și asistent universitar la Universitatea Cornell Medical College a subliniat această greșeală, relatând faptul că dușul cald formează o peliculă de culoare roșie și o senzație de mâncărime asupra pielii.

O alegere mai bună este un duș funcțional, respectiv unul setat la o temperatură confortabilă a apei, însă nu extrem de caldă. De asemenea, folosește produse pentru piele sensibilă și nu freca părul după terminarea dușului; mai bine, folosește un prosop absorbant și aplică cremă hidratantă pentru piele din abundență.

  1. Uiți de stretching

Dacă te-ai simțit vreodată rigid/ă de dimineață, respectiv că aproape nu îți poți îndoi genunchii sau să mergi drept, nu este vorba doar de tine. În decursul nopții, mușchii și articulațiile se pot rigidiza, în funcție de poziția ta de somn.

Pentru a fi mai energic/ă întreaga zi, întinde-te pe spate și întinde-ți brațele și picioarele concomitent, trăgându-le în direcții opuse. Adițional, asigură-te că nu treci peste încheieturile mâinilor și picioarelor, prin care trebuie să circule sânge și oxigen – fă cercuri mici cu încheieturile fiecărui membru. Astfel, energia și flexibilitatea ta vor fi îmbunătățite.

  1. Verifici telefonul imediat ce te trezești

O cercetare realizată de Universitatea British Columbia a constatat faptul că persoanele care verifică în mod regulat e-mailul, pe tot parcursul zilei, sunt mai stresate decât cele care utilizează telefonul de trei ori pe zi.

Un mic truc pentru a evita stresul este să îți încarci telefonul într-o altă cameră, iar dimineața să îl folosești doar după ce ți-ai terminat toaleta de dimineață.

Newsletter

Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi

*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *