Search
Generic filters
Exact matches only

5 metode simple pentru îmbunătățirea stării de spirit încă de dimineață

Dimineața nu este cea mai bună perioadă a zilei pentru cei mai mulți dintre noi din varii motive. Fie ne trezim obosiți, fie nu avem chef de nimeni și de nimic, însă trebuie să trecem cumva peste aceste stări.

Poate că nu pare foarte credibil, însă câteva lucruri simple chiar ne pot ajuta să ne îmbunătățim starea de dimineață:

Trage jaluzelele și draperiile numai pe jumătate

Lumina naturală te va ajuta te trezești mai ușor deoarece semnalele luminoase vor face creierul să reducă producția de melatonină și să ridice nivelului adrenalinei din corp. Atunci când sună alarma, te vei trezi fără mari probleme, datorită acestui fapt.

Cumulând efectele acestui obicei cu faptul că te vei obișnui să mergi la somn mai devreme, astfel încât să îți permiți măcar șapte ore de odihnă, vei realiza, poate cu stupoare, cât de ușor și cât de bine este să te trezești de dimineață și chiar te vei simți excelent făcând acest lucru.

Folosește-te de culori și simțuri

Culorile te pot ajuta să te simți mai bine chiar de la prima oră a dimineții. Alegând culori vesele pentru decor, dar și pentru lenjeria de pe pat vei reuși să te binedispui mult mai ușor.

Dacă îți plac florile, te poți folosi și de acestea pentru a avea rezultate mai bune, iar dacă muzica este pasiunea ta, le poți îmbina pe toate într-o rețetă a unei dimineți fericite care se poate repeta zilnic.

Fă-ți o promisiune

În fiecare dimineață îți poți promite că vei realiza un lucru dră  guț pentru tine. Vei vedea că numai imaginea mentală pe care ți-o formezi te va face să te bucuri chiar dacă mai durează mult timp până când vei face efectiv ceea ce ți-ai propus.

Puterea gândurilor pozitive poate face multe pentru tine, așadar folosește-te de această abilitate de oricâte ori ai nevoie.

Exerciții fizice

Chiar dacă nu îți place neapărat să faci efort fizic probabil ești conștient și tu că ți-ar face bine o astfel de activitate.

Corpul tău va elibera o cantitate ridicată de dopamină și astfel tu te vei simți bine și te vei trezi mai ușor. Dacă îți place și muzica le poți combina pentru rezultate mai bune.

Buna dispoziție va apărea chiar mai înainte să îți dai seama și vei vedea că acest obicei, pe lângă faptul că e distractiv, e și sănătos. Pentru un plus de distracție îl poți încerca alături de toată familia.

Pregătește-ți micul dejun preferat

Sentimentul de sațietate ne face să ne simțim bine, însă dacă acesta vine și de la meniul nostru preferat parcă nu e tot același lucru.

Folosește-te de micul dejun într-un mod creativ, gătește ceea ce îți place și bucură-te de ceea ce ai realizat.

Tu ce obiceiuri folosești pentru a te binedispune încă de dimineață?

Citește și despre alte idei pe care le poți încerca încă de dimineață.

Newsletter

Bună Dimineața, săptămânal pe email

*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *