Search
Generic filters
Exact matches only

Cum să îți îmbunătățești rutina de dimineață

În fiecare dimineață te trezești, îți faci micul dejun, îți bei cafeaua și apoi te îmbraci și mergi la muncă. A devenit monoton, nu-i așa? Ca să nu mai fii blocat în rutina asta plictisitoare, vin în ajutorul tău cu câteva sfaturi și sugestii. Îți propun câteva metode prin care să îți faci diminețile mai productive și mai benefice pentru starea ta de bine de peste zi.

5 lucruri pozitive

Înainte să te ridici din pat și să îți începi ziua, alocă-ți două sau trei minute în care să te gândești la 5 lucruri pozitive sau 5 lucruri pentru care ești recunoscător. Poți să te gândești la lucruri mari sau la lucruri mici, nesemnificative pentru alții, important e să fie semnificative pentru tine. Poți să te gândești și să fii recunoscător pentru familia iubitoare pe care o ai, pentru jobul care te ajută să mergi mai departe sau poți să fii recunoscător pentru existența ciocolatei (eu gândesc asta în fiecare zi!), pentru faptul că poți să bei o bere seara când vii acasă sau pentru că ai reușit să mai stai două minute în pat. Așa cum ziceam, singura condiție e ca lucrurile la care te gândești să fie pozitive și semnificative pentru tine.

Scrie-ți gândurile

Scrie ca și cum n-ar citi nimeni – pentru că nimeni nu va citi asta, decât atunci când vrei tu. Însă îți sugerez să scrii pentru că, pe parcursul nopții, mintea ta a avut timp să proceseze tot ceea ce ți s-a întâmplat în ziua anterioară și poate veni cu idei și soluții noi pentru probleme mai vechi. Scrie pentru că e bine să îți scoți toate ideile astea din cap înainte să-ți începi ziua, iar apoi să revii la ele când ai nevoie de acestea – de exemplu, o idee de articol pentru blog sau o sugestie de preparat pentru cina de deseară. Indiferent ce anume scrii, nu te sfii și lasă tot ce gândești pe hârtie… sau pe hârtia virtuală.

Bea o cană cu apă

Încearcă să bei o cană cu apă rece imediat după ce te trezești. Pe lângă faptul că te trezește, organismul tău are nevoie de aceasta după ce a stat toată noaptea în somn, fără apă. Corpul tău este deja deshidratat în momentul în care tu simți că îți e sete. Asta înseamnă că e mai bine să nu aștepți să se instaleze senzația de sete. În plus, un pahar de apă băut imediat după ce te-ai trezit, face ca metabolismul tău să devină mai rapid și, între timp, trimite hidratarea necesară ca organele vitale din corpul tău să funcționeze la cote maxime.

Newsletter

Bună Dimineața, săptămânal pe email

*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *