logo
Search
Generic filters
Exact matches only

Ce trebuie să conțină micul dejun

micul dejun

Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei și este recomandat să îl iei în fiecare dimineață. Acesta îți oferă necesarul de energie pentru întreaga zi și te ajută să îți menții sănătatea la cele mai bune cote. Un mic dejun sănătos și copios trebuie să conțină cereale integrale, fructe proaspete, o porție de proteine și alimente care conțin calciu. Stimularea organismului, accelerarea metabolismului, crearerea aportului de nutrienți, îmbunătățirea nivelului de concentrare și a memoriei, menținerea greutății și prevenirea senzației de foame sunt cele mai importante beneficii pe care ți le oferă masa de dimineață. Îți oferim câteva sfaturi pentru ca tu să poți beneficia de toate avantajele pe care le oferă un mic dejun sănătos și copios.

  1. Adaugă micului tău dejun alimente bogate în fibre și vitamine. Poți încerca hrișca, semințe de in, orez de brun îndulcit, cereale integrale, pâine de secară sau pâine din grâu integral.
  2. Grepefruitul face minuni pentru sănătate. Este indicat să mănânci câte o jumătate de grepefruit de două într-o săptămână. Nu uita, de asemenea, că acest fruct este recomandat și pentru diete.
  3. În loc de cafea, încearcă o ceașcă de ceai verde. Aceasta îți oferă energie pentru întreaga zi, dar și accelerează procesul de ardere a caloriilor.
  4. Consumă fructe începând cu primele ore ale dimineții. Poți să îți prepari un mic dejun sănătos din banane amestecate cu cereale și iaurt, să consumi un bol de căpșuni de trei ori pe săptămână sau să mănânci fructe de kiwi.
  5. Peste pâinea prăjită poși adăuga brânză de vaci fără grăsimi, felii de brânză topită, unt de soia și banane, șuncă feliată și roșii sau poți să îți faci un sandvici sănătos.
  6. Amestecă un iaurt degresat cu diferite fructe sau cereale și miere. Vei obține un mic dejun sățios, dar și dulce în același timp.
  7. Caută rețete sănătoase pe care poți să le prepari foarte rapid, cu minim de efort. Poți să începi cu carne de curcan fiartă și dată la cuptor, după care o dai la blender, împreună cu verdeață, după care bagi amestecul obținut la cuptor.
  8. Prepară freshuri sănătoase din fructe și legume proaspete. Poți încerca diferite combinații în fiecare dimineață.

Nu uita că micul dejun este masa care îți oferă energia necesară pentru întreaga zi. Nu sări peste ea, vei vedea ca ai numa de câștigat.

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Recomandări

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *