Search
Generic filters
Exact matches only

Micul dejun și gustarea de la școală pentru copii

O alimentație corectă pentru copii este esențială în dezvoltarea copiilor. Mai mult, atunci când aceștia încep școala, ei au nevoie de nutrienți care să îi ajute să recepționeze mai bine informațiile primite, să se poată concentra mai ușor și să poată memora informațiile necesare. Ca să îi asiguri copilului tău acești nutrienți necesari, oferă-i alternative sănătoase și nu îl lăsa să plece din casă fără să mănânce micul dejun. Îți voi explica în cele ce urmează de ce.

Micul dejun

Atunci când se trezește, copilul tău are în jur de 10 ore de când a luat cina. Asta înseamnă că e înfometat, chiar dacă organismul lui nu îi comunică asta. El trebuie să primească un aport serios de carbohidrați care să îi dea energie pe parcursul dimineții, fibre ca să îi mențină sațietatea până la prânz și proteine, pentru ca micuțul tău să se poată concentra la orele de curs. Este important pentru el să consume micul dejun pentru că cele mai grele materii sunt programate de obicei dimineața în orarul școlilor și atunci are nevoie de concentrare micuțul tău.

Când îi pregătești micul dejun, alege dintre opțiuni precum cereale cu mai puțin zahăr, însă completează lipsa de „dulce” cu fructe sau miere, fă-i clătite americane simple, sau o omletă sățioasă. Nu uita să-i oferi și o cană de lapte, ceai sau suc proaspăt de portocale, pentru că și acestea contribuie la puterea sa de concentrare și la sănătatea organismului său. Încearcă să îl ții departe de gogoși și dulciuri pentru că acelea sunt consumate foarte repede de organism și apare o scădere de energie după foarte puțin timp.

Gustarea de la școală

Prânzul pe care îl ia la școală, nu poate fi considerat o masă întreagă, de cele mai multe ori. Ceea ce trebuie să faci e să îi prelungești senzația de sațietate pe care o avea după micul dejun, până când ajunge acasă, când poate mânca atât cât e nevoie. Pentru asta poți opta pentru sandvișuri cu pâine integrală, avocado, șuncă și cașcaval. Îi poți pune lângă sandviș niște roșii cherry pe care să le mănânce deodată cu acesta, sau poți opta pentru un fruct precum banana sau mărul. O altă opțiune e un sandviș cu unt de arahide și una dintre următoarele: nuci mărunțite, banane feliate, măr, stafide sau bucăți de bacon.

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *