logo
Search
Generic filters
Exact matches only

Cum să consumi mai multe legume

De multe ori suntem pe punctul de a începe o dietă când deja organismul începe să opună rezistenţă şi să ne ceară tot mai multe dulciuri şi mâncăruri nesănătoase. Cea mai bună metodă pe termen lung pentru a-ţi controla greutatea e totuşi să-ţi schimb stilul de viaţă şi modul în care alegi ce mănânci. Cu paşi mici dar siguri, vei obţine rezultatele dorite. Adăugarea cât mai multor legume în dieta zilnică e un mod excelent de a slăbi sănătos.

Adaugă cât mai multe legume la omleta de dimineaţă. Pentru un mic dejun săţios, e recomandat să consumi ouă, deoarece proteinele îţi vor da energia necesară pe parcursul zilei şi nu vei simţi nevoia să mai consumi cantităţi mari de gustări nesănătoase. În plus, dacă faci o omletă, poţi să adaugi tot felul de legume precum ciuperci, ardei, porumb, roşii sau brocoli.

Consumă în fiecare dimineaţă un smoothie de avocado sau legume verzi. Spanacul, castraveţii sau brocoli pot fi ingredientele unui suc  de legume energizant şi plin de vitamine.

Adaugă legume în mâncărurile care nu au aceste ingrediente în mod tradiţional. Clasicele macaroane cu brânză pot avea şi o serie de legume incluse. Pastele cu şuncă şi sos de roşii pot conţine şi ciuperci, vinete şi dovlecei, toate călite puţin în prealabil.

De fiecare dată când ţi-e poftă de un grătar de pui, transformă-l într-o salată bogată în vitamine. Trebuie doar să tai pieptul de pui prăjit în bucăţele şi să adaugi legumele preferate. Poţi să o consumi cu o bucată de lipie pentru a avea un plus de saţietate.

Foloseşte legumele şi la pizza. Chiar dacă varianta preferată e cu două feluri de carne sau mezeluri, orice legume pe grill sunt un ingredient perfect pentru pizza. Dovlecei, vinete, porumb, roşii, ardei, ciuperci, sunt doar câteva din variantele clasice pentru o pizza delicioasă.

Păstrează legumele tot timpul la îndemână. Nu le ascunde pe ultimul raft al frigiderului, în spatele cutiilor cu iaurt sau brânză. Cel mai bine e să ai felii de morcov sau de ardei la îndemână pentru a le servi în locul gustărilor nesănătoase. Nu înseamnă că trebuie să le consumi constant, dar organismul se va obişnui cu acest nou stil de viaţă şi treptat nu vei mai simţi nevoia să consumi la fel de multe dulciuri.

Mănâncă o salată cu cât mai multe legume înainte de cină. Nu doar că vei avea parte de o mulţime de nutrienţi, dar vei mânca mult mai puţin din felul principal deoarece te vei sătura parţial cu salata.

Acestea sunt câteva metode prin care poţi să adopţi o alimentaţie mult mai bogată în legume. Pentru a te asigura că ai zilnic parte de cele 5 porţii de legume recomandate de specialişti, încearcă să strecori zilnic astfel de mici trucuri în prepararea meselor şi rezultatele se vor vedea într-un timp destul de scurt.

foto

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Recomandări

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *