Cum menţin bărbaţii o stare bună de sănătate

Toţi bărbaţii ar trebui să fie preocupaţi de a menţine o stare bună de sănătate. Dar cum puteţi face de fapt acest lucru? Iată câteva sfaturi care vă pot ghida către menţinerea unei stări de sănătate excelente.

Dormiţi suficient

Pentru a menţine starea de sănătate bună este extrem de important să dormiţi suficient încât să vă simţiţi odihnit. Evitaţi să pierdeţi nopţile sau să vă culcaţi la ore foarte târzii. Prima recomandare pentru o stare de sănătate bună este deci menţinerea unui somn adecvat, care pentru majoritatea oamenilor înseamnă opt ore de somn în fiecare noapte. Oboseală şi somnul prea puţin sau în etape scurte (dormit câte 2-3 ore combinat pe zi şi noapte) ne pot degrada sistemul imunitar, lucru care înseamnă că putem să ne îmbolnăvim mult mai repede. Somnul stimulează sistemul imunitar şi ajută la prevenirea bolilor cardiovasculare. De asemenea, somnul îmbunătăţeşte semnificativ şi vizibil starea de spirit.

Fiţi foarte atent la ce consumaţi

A doua cheie în a menţine o stare de sănătate bună la bărbaţi este de a fi atent la ce mâncaţi. Ideea generală este că trebuie să alegeţi acele alimente bogate în elemente nutritive care să vă asigure energia de care aveţi nevoie şi starea de sănătate. Alegeţi alimente cu conţinut scăzut de grăsime, consumaţi ceaiuri de plante des, fructe şi legume proaspete, alimente bogate în fibre. Dacă preferaţi să mâncaţi multă carne, evitaţi să o consumaţi pe cea foarte grasă pentru că e bogată în calorii şi grăsimi saturate. Dacă vreţi să mâncaţi carne atunci optaţi peentru pui sau peşte.

Faceţi mişcare fizică

Sportul şi activitatea fizică realizată în fiecare zi pot menţine o stare de sănătate bună la bărbaţi. Bărbaţii au nevoie de activităţi care să îi solicite fizic pentru că organismul să fie stimulat. Cei mai mulţi dintre noi chiar au nevoie să-şi stabilească în mod clar un program pentru a face exerciţii fizice.

Cei mai mult specialişti recomandă în general să faceţi între 30 şi 60 de minute de exerciţii fizice de cinci sau de şase ori pe săptămână. De fapt, realist vorbind dacă faceţi trei sesiuni de 30- 60 de minute de exerciţii fizice tip cardiovasculare, veţi sprijini vizibil menţinerea stării de sănătate bună.

Comentarii

Please enter your name here
Please enter your comment!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Aflați cum sunt procesate comentariile dumneavoastră.