Generic filters
Exact matches only
Generic filters
Exact matches only
content marketing
content marketing

De ce este important content marketing-ul?

Sintagma de „content marketing” a fost folosită încă din 1998 când Jerrell Jimerson primește titlul de „director of online and content marketing” (director online și marketing prin conținut) la Netscape. Un an mai târziu, în 1999, Jeff Cannon scrie, „In content marketing, content is created to provide consumers with the information they seek.”

Astfel apare o creștere semnificativă în ceea ce privește realizarea campaniilor din online care au la bază o strategie de content marketing, dar și a conceptului. Pentru o privire mai amplă asupra schimbărilor care au avut loc, Content Marketing Institute a creat un video în care este prezentată acestuia.

Content marketing-ul reprezintă informația pe care o companie (și nu numai) dorește să o transmită clienților și publicului vizat. Scopul principal al acestuia este de a capta atenția clienților prin conținut calitativ și relevant pentru ei. Marketerii o consideră ca fiind una dintre cele mai accesibile metode de promovare, deoarece ajută la atingerea obiectivelor de business.

Totodată, o strategie bine definită de content marketing contribuie la construirea relațiilor valoroase și îmbunătățește experiența clienților. Odată creată legătura, aceasta se menține pe termen lung.

De ce este important content marketing-ul?

  1. Contribuie la creșterea vizibilității brand-ului: în mediul online există zeci de mii de companii, iar multe dintre ele distribuie aceleași produse și/sau servicii către clienți. Pentru a te deosebi de concurenți trebuie să fii diferit, content marketing-ul fiind cel care îți poate oferi soluțiile pentru o poziționare corectă în piață. Odată ce strategia de content marketing este bine definită, automat vizibilitatea brandului din mediul online (și offline) crește.
  2. Generarea de lead-uri: content marketing-ul se concentrează pe construirea unei comunicări constante, unei notorietăți a produselor și a serviciilor prin crearea unui conținut relevant și valoros pentru clienți. Astfel, întreaga strategie duce la generarea de lead-uri și ulterior la transformarea acestora în clienți.
  3. Optimizarea site-ului: pentru a fi pe primele poziții în motoarele de căutare, este esențial ca mesajele și conținutul site-ului să fie unice și să reflecte identitatea companiei. Content marketing-ul ajută la o poziționare mai bună a brand-ului în online și totodată la optimizarea site-ului.
  4. Creșterea vânzărilor: un conținut calitativ convertește. Asigură-te că odată ce utilizatorii au ajuns pe site aceștia nu pleacă, ci fac acțiunea care-i transformă în clienți.

Ești pregătit să-ți creezi o strategie de marketing care să aibă la bază content marketing-ul? Apelează la o agenție de marketing și lasă treaba în seama specialiștilor.

Dacă ești pasionat de marketing online, te invităm să citești mai multe articole aici.

Cover - Sursă foto: shutterstock.com
Picture of Larisa Mureșan

Larisa Mureșan

Continuă să țintești tot mai sus. Cu eleganță și ambiție!

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *