10 cărți de marketing pe care să le citești

carti de marketing

Fie că ești pasionat de marketing sau la început de drum, fie că ai un business sau dorești să-ți înființezi unul, e important să te informezi cu privire la mediul care te înconjoară. Mai exact, să vezi ce spun specialiștii din domeniu și să afli cum să folosești instrumentele tehnologice pe care le ai la dispoziție.

În acest sens, noi îți recomandăm 10 cărți de marketing pe care să le citești:

  1. Principiile marketingului – Philip Kotler

Numită și „Biblia marketingului”, opera lui Philip Kotle nu trebuie să lipsească din biblioteca unui marketer. Autorul surprinde noțiuni teoretice și concepte de marketing esențiale domeniului, necesare pentru primii pași în carieră.

  1. Marketingul bazat pe permisiune – Seth Godin

Dacă vrei să înveți cum să transformi străinii în prieteni și prietenii în clienți, aceasta e exact cartea pe care trebuie să o citești. Folosește campanii de marketing bazate pe permisiune și bucură-te de un număr mare de clienți.

  1. Brainfluence – Rogert Dooley

Brainfluence explică modul prin care putem înțelege deciziile luate de consumatori în vederea achiziționării produselor pe baza comportamentului acestora și a neuroștiințelor. În total, surprinde 100 de strategii de marketing, vânzări și afaceri extrase din studii de neuromarketing.

  1. Clienți pe viață – Carl Sewell, Paul Brown

Care este drumul ce duce spre succes? Cu siguranță acest răspuns îl vei găsi în cartea scrisă de Carl Sewell și Paul Brown. În plus, vei afla cum anume să-ți transformi cumpărătorii în clienți pe viață.

  1. Cele 22 de legi imuabile ale marketingului – Al Ries, Jack Trout

Dacă nu vrei să pierzi inutil timpul și urmărești să-ți gestionezi activitatea astfel încât acest lucru să se resimtă asupra companiei și profitului tău, trebuie să citești „Cele 22 de legi imuabile ale marketingului”. Construiește-ți un brand puternic și apari primul în mintea potențialului client!

  1. Confesiunile unui om de publicitate – David Ogilvy

Cunoscut ca „regele creativității în publicitate” (conform Advertising Age), David Ogilvy a afirmat că a scris cartea din 3 motive: „Ca să atrag noi clienți pentru agenția mea de publicitate, în al doilea rând, pentru a ne crește cotațiile la bursă și în al treilea rând, ca să devin mai cunoscut în lumea afacerilor.”

  1. Marketingul motivațional – Robert Imbriale

Cartea are la bază termeni și concepte explicate pe înțelesul tuturor. Odată înțelese, ele te ajută să dezvolți campanii de marketing eficiente și totodată să convingi oamenii să-ți devină clienți.

  1. Digital marketing essentials: a comprehensive digital marketing textbook – Jeff Larson, Stuart Draper

Un manual de marketing digital care te ajută să ții pasul cu tehnologia și cu schimbările din online. Cartea surprinde subiecte precum campanii PPC, comunicare pe Social Media, optimizarea campaniilor, dar și multe altele.

  1. The social media marketing book – Dan Zarrella

Dacă ești la început de drum și nu știi cum să profiți de rețelele de socializare, îți recomandăm să citești această carte. Dan Zarrella te introduce în platformele de Social Media astfel încât tu să faci alegerea cea mai potrivită pentru tine și business-ul tău.

  1. Noile reguli de marketing și PR – David Meerman Scott

Mediul online ne oferă oportunități nelimitate de care trebuie să ținem cont, iar cartea „Noile reguli de marketing și PR” surprinde exact potențialul pe care acesta îl oferă companiilor.

Dacă ești pasionat de marketing online, te invităm să citești aici mai multe.

Comentarii

Please enter your name here
Please enter your comment!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Aflați cum sunt procesate comentariile dumneavoastră.