Search
Generic filters
Exact matches only

5 rețete de smoothie de toamnă

Smoothie-ul e o variantă rapidă și delicioasă de mic dejun, iar faptul că este sănătos aduce un mare plus. Însă, odată cu schimbarea anotimpului poate fi mai greu să găsești combinații delicioase de fructe. O variantă e să îți congelezi peste vară fructe astfel încât să îți ajungă până vara viitoare. Dacă asta nu e posibil, opțiunea rămasă e să adaptezi smoothie-urile pe care le consumi fructelor și legumelor de sezon. Iată câteva variante:

Smoothie cremos cu dovleac

smoothie-cu-dovleac_61088709

Sursa foto: © Elena Veselova

Adaugă lapte și iaurt grecesc cu vanilie în blender alături de piure de dovleac, zahăr, banane congelate și cantități mici de condimente precum scorțișoară, cuișoare, ienibahar și ghimbir. Pornește blenderul și bucură-te de un smoothie aromat, care să-ți satisfacă pofta de plăcintă de dovleac.

Smoothie cu măr și dovleac

smoothie-cu-dovleac-si-mar_66683284

Sursa foto: © Minadezhda

Nimic nu spune toamnă mai bine decât aroma de măr și cea de dovleac. Pune în blender fulgi de ovăz, împreună cu piure de dovleac, iaurt grecesc, măr tăiat bucăți, o banană înghețată, lapte și condimente precum scorțișoara sau cuișoarele. Amestecă totul până obții acea consistență cremoasă de smoothie.

Smoothie cu merișoare și portocale

smoothie-cu-merisoare-si-portocale_66098319

Sursa foto: ©  Olga Lepeshkina

Deși portocalele nu sunt un fruct de toamnă, ele sunt disponibile tot timpul anului, deci le poți găsi suficient de ușor încât să te poți bucura de smoothie. Adaugă portocalele curățate în blender (sau dacă nu îți place să simți pulpa, stoarce-le și adaugă doar sucul) alături de merișoare, extract de vanilie și (opțional) ceai negru. Amestecă totul și mărește cantitatea de vitamina C din corp.

Smoothie verde de toamnă

smoothie-verde-de-toamna_67124073

Sursa foto: © Teri Virbickis

Ingredientele tomnatice ale acestui smoothie sunt strugurii și perele, pe care le amesteci în blender cu o banană, varză kale și lapte de migdale și caju (pe care îl poți cumpăra sau îl poți prepara singur acasă cu blenderul). Începe să amesteci la viteză mică ingredientele și apoi la viteză mai mare, iar dacă e nevoie adaugă apă. Poate fi un mic dejun detoxifiant, pentru câteva săptămâni, înainte de sărbătorile de la începutul iernii.

Smoothie cu pere și ghimbir

smoothie-cu-pere_9099581

Sursa foto: © Tyler Olson

Pentru că perele sunt atât de delicioase, nu puteam să nu îți recomand un smoothie în care acestea să fie vedeta principală. Pune deci, într-un blender, pere tăiate în bucăți, o bucățică de ghimbir (curățat de coajă), semințe de cânepă, sirop de arțar (sau miere), unt de migdale și puțin lapte de migdale. Amestecă totul până se transformă într-o pastă omogenă și bucură-te de beneficiile acestuia.

Newsletter

Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi

*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *