Generic filters
Exact matches only
Generic filters
Exact matches only
consultanta de marketing
consultanta de marketing

Consultanța de marketing

Consultantul de marketing reprezintă o persoană din exteriorul companiei, care contribuie la buna funcționare a campaniilor de marketing.

Fie că este vorba de o externalizare pe termen scurt sau lung, un consultant de marketing dispune de cunoștințe de marketing, fiind un specialist în acest domeniu. El te ajută să-ți atingi obiectivele propuse.

Când e timpul să apelezi la un consultant de marketing:

1. Îți dorești vânzări mai mari: dacă vânzările tale încep să stagneze chiar și după ce ai făcut tot ce-ți stă în putință să le faci să crească, incluzând campaniile de marketing, e indicat să apelezi la ajutorul unui expert. Acesta o să vadă lucrurile dintr-o cu totul altă perspectivă și va veni cu o soluție eficientă care să contribuie la creșterea vânzărilor.

2. Vrei să atragi noi clienți: lansezi noi servicii sau produse, iar primul lucru pe care îl faci este să prospectezi piața și să îți setezi publicul targetat. Un consultant de marketing știe exact unde anume pot fi lansate noile tale servicii/produse, astfel încât să ajungă la publicul țintă.

3. Vrei să dezvolți o imagine mai bună: imaginea unei companii în online este strâns legată de comunicarea ei. Aceasta este esențială oricărui business, de aceea este important ca fiecare brand să ofere publicului informații calitative, relevante și de valoare, pentru a putea transforma fiecare consumator în client.

4. Urmărești să-ți crești traficul pe site: cu toții știm că traficul de pe site reprezintă potențialii clienți care se transformă în clienți. Consultantul de marketing va ști întotdeauna ce anume trebuie făcut ca acest lucru să se întâmple, studiind și analizând informațiile pe care le ai până în prezent.

5. Vrei să construiești o strategie de marketing. În acest caz, consultantul poate să facă câteva analize, pe baza cărora să întocmească un plan de marketing dezvoltat și detaliat, ușurând munca. Odată ce planul există, implementarea acestuia reprezintă un pas imediat, dar care presupune mai puțină muncă (comparativ cu situația în care n-ar exista un astfel de plan).

6. Urmărești schimbarea: indiferent dacă e vorba despre rebranding sau mici schimbări pe care vrei să le faci în cadrul campaniilor de marketing, un consultant de marketing va ști întotdeauna să îți ofere un sfat care îți va garanta rezultate.

Consultantul de marketing are mereu „armele” la el, acestea constând în rapoarte, analize, studii de piață, planuri de marketing, instrumente de măsurare, pe care se bazează și care îl ajută să-și desfășoare activitatea.

Dacă unul dintre punctele mai sus menționate se regăsește în lista ta de necesități, cu siguranță este timpul să apelezi la un consultant de marketing. Noi îți recomandăm să intri aici.

Vezi care sunt tipurile de online marketing sau citește despre Marketing Online.

Cover - Sursă foto: shutterstock.com
Larisa Mureșan

Larisa Mureșan

Continuă să țintești tot mai sus. Cu eleganță și ambiție!

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *