Generic filters
Exact matches only
Generic filters
Exact matches only

Tipuri de optimizare SEO

Într-un articol anterior am povestit despre serviciile SEO, mai exact am abordat noțiunile introductive, beneficiile și elementele acestora. Azi vom continua să vorbim despre tipuri de optimizare pe motoarele de căutare, care au un rol esențial în afișarea site-ului în primele rezultate.

Optimizarea internă (on-site optimization)

Link-urile interne sunt legăturile create între două pagini ale aceluiași site. Dacă una dintre paginile pe care le deții este fruntașă pe anumite căutări, poți face trimitere către o pagină care ocupă o poziție mai scăzută, dar pe care vrei să o duci mai sus. Astfel de abordări pot fi folosite pentru toate paginile care nu ocupă poziții bune în rezultatele Google.

Link-urile interne sunt importante deoarece contribuie la îmbunătățirea poziției site-ului în motoarele de căutare, indexând paginile. Odată ce le oferi o nouă sursă de informare, utilizatorii vor accesa acea sursă, astfel vor petrece mai mult timp pe site. Acesta vine cu beneficii, deoarece motoarele de căutare oferă credite mai multe site-urilor pe care utilizatorii stau mai mult.

Sfaturi pentru optimizare internă

  • Creează link-uri vizibile: dacă vrei să duci utilizatorul pe o anumită pagină, asigură-te că butonul este vizibil și convinge-l să-l acceseze;
  • Folosește cuvinte cheie relevante ca ancoră: e recomandat ca link-urile să fie ancorate de cuvinte cheie relevante, care au legătură cu conținutul paginii către care se face trimitere;
  • Nu exagera cu numărul link-urilor: nu este deloc natural ca într-o simplă pagină să existe un număr foarte mare de link-uri, toate având ca scop optimizarea internă;
  • Creează link-uri către pagini relevante: trimite utilizatorii către pagini care au conținut asemănător cu cel citit, altfel riști să-i pierzi.

Optimizarea externă (off-site optimization)

Link-urile externe au rolul de a trimite utilizatorul către un alt site. Ele constituie totalitatea link-urilor care generează trafic spre site. Este recomandată optarea pentru acestui serviciu, în condițiile în care site-urile dinspre care sau către care se face trimitere sunt relevante și asemănătoare cu nișa în care activezi.

Sfaturi pentru optimizarea externă

  • Adaugă link-uri spre site-uri cu autoritate mai mare;
  • Creează link-uri externe spre conținut suplimentar: dacă vrei să oferi utilizatorilor mai multe informații cu privire la conținutul pe care l-ai scris, e recomandat să faci trimitere spre un site din exterior;
  • Paginile spre care faci trimitere să fie asemănătoare din punct de vedere al domeniului, pentru a fi relevante;
  • Orice link inserat în site este recomandat să se deschidă într-o filă nouă. Astfel, utilizatorul are încă la îndemână site-ul tău și se poate întoarce.

 

Optează pentru servicii SEO și crește-ți vizibilitatea brandului în online. Mai mulți vizitatori conduce automat la creșterea numărului de clienți. Lasă-ți business-ul pe mâna specialiștilor din domeniu.

Dacă vrei să afli mai multe despre marketing online, te invităm să citești articolele pe site-ul nostru.

Cover - Sursă foto: shutterstock.com
Picture of Larisa Mureșan

Larisa Mureșan

Continuă să țintești tot mai sus. Cu eleganță și ambiție!

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *