Search
Generic filters
Exact matches only

7 alimente pentru un păr sănătos

Deseori, auzim sintagma „frumusețea vine din interior”. Trebuie să fim conștienți că alimentația are un rol esențial nu doar pentru sănătatea noastră, dar și pentru frumusețe. Dacă ne dorim un păr sănătos nu este suficient să utilizăm produse destinate îngrijirii părului, ci trebuie să avem și o nutriție adecvată.

Multe persoane cheltuiesc sume importante pentru îngrijirea părului, și uneori nu observă nicio îmbunătățire. De fapt, secretul este în interior. Reevaluarea dietei este primul pas pentru a obține un păr frumos și sănătos. Adoptarea unei diete echilibrate, un aport adecvat de substanțe nutritive esențiale, cu siguranță vor avea un impact remarcabil.

Care sunt cele mai bune alimente pentru un păr sănătos? Bună dimineața vă oferă o listă cu cele mai bune 7 alimente:

  1. Afinele

Consumați afine? Dacă nu, ar trebui să începeți să le consumați cât mai des. Afinele fac parte din gama fructelor bogate în vitamina C, substanță nutritivă ce stimulează circulația sângelui la nivelul scalpului. Dacă nu agreați afinele, le puteți substitui cu alte tipuri de fructe bogate în vitamina C: mure, cireșe, zmeură, căpșuni.

  1. Somonul

Este extrem de benefic pentru sănătate, datorită conținutului său ridicat de acizi grași, omega-3, proteine și vitamina D. Acizii grași din componența somonului hrănesc membranele celulare de la nivelul scalpului și mențin hidratarea scalpului și părului.

  1. Nucile

Sunt o sursă excelentă de omega-3 și acizi grași. De asemenea, conțin vitamina E, care protejează celulele împotriva radicalilor liberi.

  1. Spanacul

Este bogat în vitamina B, C, E, dar conține și minerale: fier, magneziu, calciu, potasiu. Așadar, consumați spanac în mod regulat. Este foarte benefic sănătății și părului nostru.

  1. Fasolea

Fasolea sau lintea nu ar trebui să lipsească din regimul nostru alimentar. Sunt alimente bogate în proteine și conțin o cantitate ridicată de zinc, fier și biotină.

  1. Ouăle

Oul este una dintre cele mai bune surse de proteină. Indiferent de modul în care alegeți să le consumați, ouăle rămân o alegere benefică sănătății.

  1. Avocado

Alimentele bogate în acizi grași sunt ideale pentru o podoabă capilară sănătoasă. Avocado este unul dintre alimentele bogate în acizi grași esențiali, care mențin scalpul hidratat, iar părul devine mult mai suplu. Dacă nu vă place acest fruct, puteți realiza o mască de păr din avocado. Este la fel de benefică.

Newsletter

Bună Dimineața, săptămânal pe email

*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *