logo
Search
Generic filters
Exact matches only

Micul dejun pentru femei

micul dejun pentru femei

Reprezentantele sexului frumos au un metabolism mai diferit față de bărbați astfel că au cu totul alte necesități în ceea ce privește alimentația.

Multe doamne și domnișoare fac o greșeală majoră în ceea ce privește micul dejun deoarece nu îi acordă o importanță prea mare și de multe ori chiar renunță la această masă. Principalul motiv pentru care se întâmplă acest lucru este legat de greutate, pentru că, în conștiința populară, se spune că dacă vom mânca mai puțin vom obține mai ușor o greutate ideală.

Lucrurile nu stau tocmai așa, astfel că în cazul în care nu vom mânca prima masă a zilei, atunci când corpul nostru are nevoie de cât mai multă energie și are cea mai bună capacitate de digestie, este posibil ca pe parcursul zilei să avem nevoie de mai multă mâncare și să nu ne săturăm cu o cantitate moderată de mâncare, pe care o consumăm în mod normal.

Gustările vor fi mai numeroase, iar greutatea va crește ușor, ușor.

Dimineața, femeile au nevoie de o masă destul de bogată, dar ușor de digerat care să conțină și puține grăsimi. Lapte sau iaurtul care are între 2 si 3% grăsime nu ar trebui să lipsească. Produsele care conțin grăsimi țin mai mult timp de foame și este foarte probabil ca, dacă vei mânca un iaurt fără nici un pic de grăsime, să fii nevoită să mănânci din nou peste o oră sau două. Nu trebuie să uităm că iaurturile cu 0% grăsime nu sunt chiar atât de sănătoase pe cât de mult sunt ele lăudate.

De asemenea, ar trebui să mănânci îndeajuns de mult la această masă. Un meniu îndestulător îți va da energia de care ai nevoie și nu vei fi nevoită să mănânci o altă masă imediat.

Un alt aspect care trebuie adus în discuție este momentul în care ar trebui să iei micul dejun. Recomandarea noastră ar fi ca la maxim o oră după ce te-ai trezit să ai parte de prima masă a zilei. Evită, pe cât posibil, mâncărurile procesate pentru că este foarte probabil ca acestea să îți aducă probleme cu greutatea, dacă îți faci un obicei din a consuma mezeluri și alte astfel de lucruri în fiecare dimineață. Adaugă și unul sau două ouă fierte din când în când la bolul de cereale integrale pe care îl consumi de dimineață pentru un plus de proteine.

Ai grijă să mănânci bine de dimineață pentru a evita instalarea unor boli precum anorexia sau anemia. Reține faptul că prin înfometare nu vei reuși să slăbești, iar soluția pentru acest lucru este să ai o dietă cât mai echilibrată și să faci sport.

Micul dejun este important pentru sănătatea ta și dacă vrei să te menții în formă ar trebui să îi acorzi o mai mare atenție.

Citește și despre ce să mănânci la micul dejun dacă dorești să scapi de kilogramele în plus.

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Recomandări

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *