logo
Search
Generic filters
Exact matches only

Ce să mănânci la micul dejun ca să pierzi în greutate

micul dejun dietetic

Cu siguranță știți deja că pierderea în greutate nu se face prin abținerea de la mâncare, ci prin consumul alimentelor potrivite. În acest scop, micul dejun devine o masă foarte importantă pentru dieta pe care ai început-o. Este normal, prin urmare, să ai grijă la ceea ce consumi dimineața.

În primul rând, trebuie să știi ce fel de alimente să eviți de dimineață. Printre acestea se numără gogoșile, prăjiturile, covrigii, cerealele cu mult zahăr, batoanele care îți oferă energie și orice este prăjit. Aceste alimente conțin grăsimi, zahăr și calorii care vor împiedica procesul de slăbire.

Pe de altă parte, specialiștii în nutriție recomandă unele alimente care cu siguranță își vor aduce aportul la încercarea de a pierde din greutate. Câteva dintre acestea, în lista de mai jos.

  1. Fulgi de ovăz cu lapte fără grăsimi, la care poți să adaugi banane sau alte fructe.
  2. Cereale bogate în fibre și cu puțin zahăr, cu iaurt fără grăsimi, și fructe.
  3. Sandwich-uri cu pâine integrală, roșii, varză și maioneză fără grăsimi.
  4. Omlete cu două ouă, la care adaugi ciuperci și legume, toate servite cu pâine integrală.
  5. Toast din pâine integrală cu unt de arahide și fructe.
  6. Iaurt fără grăsimi, cu salată de fructe proaspete.
  7. O porție de fructe de zmeură, deoarece acestea conțin multe fibre.
  8. Ouă fierte cu toast, deoarece sunt bogate în proteine.
  9. Mix de semințe/nuci și fructe uscate, care pot fi consumate și în drum spre servici.
  10. Legume precum morcov, țelină, conopidă, ardei etc, cu pateuri vegetale.

Desigur, pe lângă aceste alimente, specialiștii nutriționiști au și unele sfaturi pe care ai putea să le iei în considerare, dacă vrei să slăbești. Spre exemplu, aceștia recomandă schimbatul obiceiului de a bea cafea cu cel de a consuma ceai verde, deoarece acesta crește viteza cu care arzi caloriile. Iar dacă ții foarte mult la cafea, renunță cel puțin la laptele gras din ea, dacă îl consumi.

De asemenea, în fiecare dimineață este important consumul a cel puțin 5 grame de fibre. Acestea nu conțin calorii și sunt perfecte pentru slăbit. Le găsești ușor în mere, cereale bogate în fibre, pâine neagră sau fulgi de ovăz, toate fiind alimente care se potrivesc de minune la micul-dejun.

Împărtășiți cu noi, în secțiunea de comentarii de mai jos, ideile voastre de rețete pentru micul dejun care ajută la pierderea greutății.

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Recomandări

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *