Search
Generic filters
Exact matches only

5 beneficii ale consumului de ceai la micul dejun

Micul dejun nu se rezumă întotdeauna numai la alimentele pe care le folosim pentru a ne prepara masa. Cei mai mulți dintre noi consumă și o ceașcă de ceai, cafea, lapte sau alte derivate ale acestora.

Ceaiul este una dintre cele mai consumate băuturi din lume și datorită marii varietăți a acestora cu siguranță că avem de unde alege. Diferite ierburi, condimente sau fructe sunt folosite pretutindeni în lume pentru a crea diferite rețete ale acestei băuturi Iată câteva beneficii importante ale consumului de ceai de dimineață.

1. Rol important în prevenirea bolilor

Pe lângă faptul că este un preparat destul de gustos, ceaiul are și un rol nutrițional important. Numărul mare de antioxidanți de calitate pe care îi conține ajută la prevenirea bolilor de inimă, cancer, diabet, osteoporoză sau Alzheimer.

Răceala poate fi și ea tratată destul de ușor cu ajutorul ceaiurilor ceea ce ne va feri ficatul de acțiunea nocivă a pastilelor. Multe tratamente naturiste pe bază de ceai dau rezultate bune în cazul multor altor boli.

2. Igienă orală

Ceaiul este bun pentru sănătatea danturii noastre datorită antioxidanților puternici pe care îi conține. Acest lucru se întâmplă deoarece aceștia lucrează împotriva apariției cariilor.

Polifenolii din ceai previn apariția bacteriilor responsabile pentru respirația urât mirositoare. De asemenea, unele infecții ale cavității bucale pot fi tratate prin utilizarea acestei băuturi.

3. Sănătate psihologică

Pe lângă reducerea șanselor de apariție a maladiei Alzheimer, ceaiul poate fi utilizat cu succes ca și antidepresiv. Din câte se pare, ceaiul verde dă cele mai bune rezultate în acest sens.

4. Îmbunătățirea metabolismului

Revenim din nou la antioxidanți. Proprietățile acestora ne pot ajuta să ne accelerăm metabolismul ceea ce se traduce într-o funcționare mai bună a organismului nostru și printr-o capacitate mai mare de ardere a grăsimilor ceea ce va aduce beneficii pentru starea noastră generală de sănătate.

5. Reducerea stresului

Ceaiul se poate dovedi foarte folositor în reducerea nivelului de stres pe care îl resimțim. Hormonul responsabil pentru producerea stresului, numit cortizol, scade dacă vom consuma ceai.

Cei care nu beau de obicei ceai sau cei care consumă alte băuturi la micul dejun, ar trebui să se gândească mai bine dacă lucrurile bune pe care le oferă ceaiul nu ar putea fi un motiv pentru a-și schimba rutina de dimineață.

Avem de unde alege o mare varietate de ceaiuri așadar putem să profităm din plin de avantajele pe care natura ni le oferă.

Tu consumi ceai la micul dejun?

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *