Search
Generic filters
Exact matches only

De ce să mănânci mei la micul dejun

Alegerea celor mai bune și nutritive alimente pentru micul dejun este o provocare pentru fiecare dintre noi. De multe ori ne întrebăm ce să mai mâncăm dimineața, fiind sătui de aceeleași rețete pe care le-am pregătit în ultima perioadă. Meiul este o alegere interesantă și hrănitoare pentru micul dejun.

Numeroase persoane mănâncă la micul dejun cereale pentru că sunt gustoase și rapid de preparat. Dacă vă numărați printre cei cărora le plac cerealele, dar obișnuiți să folosiți cerealele colorate și dulci din supermarket, este momentul să le înlocuiți cu adevăratele cereale. Imediat veți simți diferența: cerealele integrale oferă sațietate pentru câteva ore bune, suficient cât să avem suficientă putere de muncă până la masa de prânz.

Magneziul din mei previne infarctul

Paleta cerealelor este destul de variată, așa că aveți de unde alege. Meiul este una dintre variante. Unii consideră că meiul face parte din categoria cerealelor, alții îl încadrează la semințe. Indiferent ce este, meiul este un aliment bogat în vitamine, minerale, este hrănitor și ne apără organismul de boli.

Meiul conține vitamina A, C, B1, B2 și minerale: magneziu, fier, calciu, fosfor, siliciu, potasiu etc.

Datorită conținutului mare de magneziu, meiul este indicat pentru persoanele care suferă de boli cardiovasculare. Astfel, cu ajutorul meiului, cardiacii pot ajunge să aibă un ritm cardiac normal, este prevenit infarctul, se reduce presiunea arterială. Meiul previne apariția diabetului de tip 2, tot datorită magneziului, care ajută la fabricarea enzimelor implicate în procesul producerii de insulină și utilizarea glucozei de către organism.

Meiul este recomandat atât adulților cât și copiilor, chiar și bebelușilor.

Cum mâncăm mei la micul dejun

Meiul poate înlocui cu succes orezul. La micul dejun, puteți mânca meiul astfel: fiert în lapte sau apă, iar la final adăugăm scorțișoară, miere și nuci. O altă variantă este mei fiert, la care adăugăm pudră de roșcove, stafide și merișoare uscate.

De asemenea, mai putem fierbe meiul până capătă o consistență păstoasă peste care punem o lingură de dulceață sau gem.

Dacă nu vreți să îl fierbeți, îl puteți măcina și presărați câteva linguri din această pudră peste salata de fructe preferată.

Newsletter

Bună Dimineața, săptămânal pe email

*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *